Monday, August 8, 2011

London-Arbroath

Taaskord, London on super, sinna lähen ma kindlasti tagasi, nii palju jäi veel nägemata ja mul on kindel mõte minna Londonis kinno ka, ei teagi miks. Aga nagu te juba aru olete saanud, et kui ma midagi pähe võtan, siis pean ma selle teoks ka tegema;)
Õnneks pääsesime seekord isegi 13 tunniga ühest  kohast teise, sõit polnud nii masendav ka kui Benidormi-Prantsusmaa oma, istmed olid ka mugavamad:D Enamuse reisist, ilmselgelt, magasime maha. Manchester oli nagu zombieland, ainult bussipeatuses oli 3 inimest:D Mingi hetk ärkasin ma üles, sest Kings And Queens kajas mu kõrvus. Tegin silmad lahti ja oh..see vaatepilt..Kõrged, kõrged rohelised mäed, lambad rohtu nosimas ja päike pilve tagant piilumas..amazing.. Ilmselgelt oli ka lugu selleks hetkeks õige, võimas;) Glasgow'd nägime ka veidi, kaugelt paistis ainult tuledemeri, imeline vaade. Linn ise oli ka armas:) Nüüd läheb huvitavamaks! Umbes poole ühest jõudsime Dundee'sse, aga kuna me olime siin esimest korda, ei teadnud me, et see meie peatus on. Noh, buss sõitis siis edasi. Minut pärast seda kui buss sõitma hakkas, läksin küsima, et mis peatus see oli. Vastas siis, et Dundee. Okei, aga kus siis järgmine on? Aberdeenis, oli vastuseks( Aberdeen on Dundeest kuskil 100km kaugusel) Okei, ütlesin, et palun lase meid siis kuskil bussipeatuses välja, et me ei kuulnud mis peatus oli, me magasime. No ja sellest hetkeks edasi oli üks suur sõda. Vend lihtsalt ütles, et teda ei huvita, Aberdeenis saate maha. Katsu sa sellise inimesega rahulikult rääkida, eks. Lõpuks, pärast seda, kui olin talle 5 minutit rahulikult seletanud, et meil pole Aberdeenis kuhugi minna ja ta ikka ei kuulanud, küsisin ma ta käest "are you fucking kidding me!?"(selliste inimestega ei saa normaalselt suhelda) ja vat selle peale ta reageeris siis. Jättis bussi seisma lõpuks. Meil olid all ka kohvrid. Seal oli täiesti kottpime ja me leidsime minu kohvri üles. Aga teate, Liina oma sõitis Aberdeeni edasi, sest bussijuht ütles, et ta on 35 minutit juba hiljaks jäänud ja teda ei huvita. Armas suhtumine, eks? Kuna täna meie kõnedele ei vastatud, helistame homme uuesti ja uurime asja. Kohvri saame kindlasti kätte aga sellise bussijuhi võiks nad lihtsalt töölt lahti lasta.
Tänasest päevast siis nii palju, et magasime poole kaheni ja siis olime mõttetud kella viieni, sest siis läksime arsti juurde. Üks eesti naine vajas tõlki ja ma olin meeleldi valmis arstile tõlkima:D Tore arst oli õnneks:) Homme magame ka kindlasti kella üheni ja siis asume kohvrijahile:)

2 comments:

  1. Seiklused, seiklused... põnev :D Hea on lugeda, kujutan kõike ette ja näen nagu filmi teie ettevõtmistest :D Aga jah, need lambad ja mäed... kõlab nii mõnusalt :)

    ReplyDelete
  2. Oh, see on äge:P Mulle meeldibki detailidest kirjutada, et inimesed parema pildi saaksid meie tegemistest:P Usu mind, see ongi mõnus!:)

    ReplyDelete